У групі  "Мандрівники"  пройшов   "Тижневик безпеки".



Руху правила єдині,
Їх повинні поважати,
Знати їх усі повинні —
І дорослі, і малята.
Добрий друг наш — знак дорожній
Ставиться не так собі,
Як подружиться з ним кожен, 
Допоможе він тобі. 
Щоб не трапилося всяке, 
Шанувати треба знаки. 
На дорозі небезпечно, 
Тож обачним буть доречно. 
Руху правила єдині, 
Знати їх усі повинні. 
Шануватимуть їх люди — 
Скрізь тоді порядок буде!



Як переходиш вулицю,
На розі зупинись
І перш за все уважно
На мене подивись.


Я шлях вкажу надійний,

Де небезпек нема.
Трикольорове око
Я маю недарма.
Нехай воно і мружиться,
Ніколи я не сплю,
З малими дітьми в хованки
Я гратись не люблю.
В роботі я суворий
І стриманий завжди.
Тролейбуси, машини
Біжать сюди й туди.
Дивлюсь червоним оком —
Велю спинитись я,
Одне мені потрібно —
Це витримка твоя.
А блисне жовте око,
Іти не поспішай,
Бо жовтий — не зелений:
Потрапиш під трамвай.
Увага — і зелений
Привітно замигтів.
Він колір найдобріший,
Щасливої путі!

Допоможу лікарю людей лікувати – Випишу скоріш рецепт. А ви йдіть купувати.

Хто людей з біди рятує І хвороби всі лікує-Призначає процедури І таблетки і мікстури?









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога